E-signering

Vi skall gå ut med nya hyresavtal till 42 garage hyresgäster pga. prisjustering per 23-10-01.
Är E-signering godkänd för sådant hyreskontrakt. Kan E-signering ifrågasättas av hyresgästen ?
Vi använder ert formulär och er E-signering.
Hur skall vi som hyresvärd kunna underteckna hyreskontraktet ?

Kommentarer

  • Hej,

    Garageavtal kan ingås med e-signering. E-signering med BankID vilket vi rekommenderar är ansett som en säker teknik. Ni anger alla som undertecknar avtalet när ni ska e-signera. Det innefattar hyresgäst men även företeträdare för hyresvärd.
    Johan Jurist