E signering

1. Vilket system använder ni för digital signering ?
2. Kommer att skicka runt ett Tilläggsavtal för e-signering av 2 personer samt en Firmatecknare i slutet (dvs totalt 3 personer). Hur sätter man upp e signering processen så att digital signering sker i den ordningsföljden jag beskrev i meningen innan ? Samt kommer Firmatecknaren se att de två andra personer har signerat/godkänt innan hon själv signerar, vilket är önskvärt ?

Tack och mvh,
Anders

Kommentarer

  • Hejsan Anders

    Vi använder oss av Verified när det kommer till e-signeringen.
    Och för att sätta upp det så som du önska så lägger du till dem som du önskar i listan för signeringen. och sedan så bockar du i denna

    och när den är i bockad så kommer du kunna flytta personerna i listan med vilken tur ordning som dem ska signera dokumentet. kommer se ut så här

    Med pilarna till höger kan du flytta dem upp och ner och ändra på ordningen.

    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Tack !! Och en sista följdfråga då. Ser Firmatecknare i slutet att de andra innan har signerat (enligt uppställda turordningen) innan Firmatecknaren själv signerar ?
    Anders
  • Hej

    Det kommer vara så att den som ligger sist i listan kommer inte får något mail om att det finns ett dokument att signera om inte dem innan har signerat dokumentet. Så det kommer då automatiskt bli att firmatecknaren kan se att dem tidigare har signerat innan dem själv skriver under.
    Support Fastighetsägarna Dokument