E-signering

Hej!

Vid e-signering finns en liten ljusblå kryssruta, längst ned på dokumentets sida, som ska kryssas i utav kontraktskrivaren att avtalet har ingåtts med e-signering.

Jag undrar om ni kan ställa in funktionen att den kryssas i automatiskt på alla dokument när man skickar avtal med e-signering, alternativt att ni skapar dokument avsett för e-signering där det är förifyllt. Rutan är annars väldigt lätt att missa.

Mvh Hélène

Kommentarer

  • Hej!

    Tack, jag tar med mig ditt förslag til våra utvecklare.
    Vi tar tacksamt emot att alla tips till att utveckla tjänsten från våra användare.
    Sen får vi se vad som är möjligt.

    Ha en bra dag!
    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig