Ändra svarstid för e-signering?

Just nu är det 24 timmar som gäller att signera ett kontrakt via e-signering. Om man av någon anledning vill ändra till kortare/längre svarstid, kan man göra det? Och i sådan fall, hur gör man då?
Marja

Kommentarer

  • Hej!

    Var ser du att är 24 timmar?
    Ni har 30 dagar på er att signera och ca 7 dagar innan ett signeringsärende förfaller kommer en påminnelse. Svarstiden går inte att ändra.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig