Behöver man aktivera e-signeringsfunktionen?

Hej såg att ni hafe fått igång e-signerings tjänsten nu. undrar om jag först får valet om e-signering efter att jag tryckt på knappen skarpmarkera? eller om jag behöver aktivera något i kontot för att tjänsten skall börja fungera?

Medlemsnummer: 0008001279

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Knappen för e-signering kommer fram i menyn efter att ni skarpmarkerat dokumentet i plattformen. Ni behöver inte aktivera något på ert konto.

    Trevlig helg!