E-signering

Hej!

Vid nedladdning av e-signerat avtal så kan man se att signeringen har fungerat med den lilla stämpeln i nederkant av varje avtalssida, även med dem medföljande sista sidan av "Document history".
Men (se bild) en del utav bilagorna har denna ruta som inte blir ikryssad vid e-signering. Är det något som ska vara ikryssat från vår sida innan vi skickar avtalet, eller ska tjänsten e-signering kryssa i de rutorna?

Kommentarer

  • Hej!

    Den rutan ska ni kryssa i själva innan ni skickar iväg ärendet för e-signering.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig