E-signering

Hej!
Vill använda e-signering för ett hyreskontrakt för en lokal. Vi (brf) tecknar firma två i förening - kommer blanketten för e-signering att ha "plats" för två personer att underteckna? Pappersblanketten har ju inte det. Tacksam för snabb återkoppling - hyresgästen har bråttom att få tillträda!

Mats Ulfendahl
Medl.nr. 17195
Mats Ulfendahl

Kommentarer

  • Hej!

    Upptill fyra signatörer kan man vara.

    Med vänlig hälsning
    Katja Marknadsansvarig
  • Fungerade utmärkt!
    Tack!
    Mats
    Mats Ulfendahl
  • Hej,
    Jag ska e-signera ett hyreskontrakt. Försöker utan framgång med det mobila bank-id som jag har.
    Är det så att man måste ha Bank-id och att mobilt bank-id inte fungerar?
    Stefan
  • Hej

    Väljer man att signera med Bank-id så behöver man ha ett bank-id ja. och det ska ska fungera lika bra med mobilt bank-id som med bank-id på datorn.När du går ner längst ner på dokumentet och väljer att signera så kan du sedan välja vilken typ av bank id du vill använda dig av.

    Se bild nedan.

    Support