Dokumentens design

Dokumentens design i den nya tjänsten är tyvärr otydligare att läsa och arbeta i, än i den gamla tjänsten.Textstorleken är dessutom mindre. Designen går kanske inte att ändra, men vi undrar om det är möjligt att öka teckenstorleken i den nya tjänsten, så det blir lättare att läsa och arbeta med dokumenten?

Kommentarer

  • Hej!

    Layouten eller textstorleken är inget vi kan göra något åt i dagsläget men vi tar till oss era synpunkter för vår framtida utveckling och uppdatering i den nya tjänsten.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig