Saldo kvar i gamla tjänsten

Hej, jag har flyttat över vår pott till nya tjänsten. Visst kan vi fortsätta använda upp den även under 2023? Och sedan välja abonnemang? Vi har hittills haft flera användare som kan hämta dokument, måste jag lägga upp dem på nytt i nya tjänsten? Gäller Region Västerbotten, Fastighet.

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie,

    Saldot ni har fått hjälp att flytta över mellan tjänsterna kommer ni har möjlighet att använda även under 2023, så det är ingen fara!
    Ingen panik med välja abonnemang utan använd er av dokumenten ni har tillsvidare.

    Samtliga behöver skapa konto och sedan behöver du bjuda in dem till organisationen.

    Trevlig helg!