Delning av skarpa dokument inkl bilagor

Jag önskar skicka det skarpa dokumentet med bilagor till blivande hyresgäst  för genomgång och därefter e-signering.
roger Bäckström

Kommentarer

  • Hej!

    Det är inga problem, föreslår att du skickar kontraktet till din hyresgäst med utkast stämpeln. Det vill säga du gör inte kontraktet skarpt utan tryck bara på Skriv ut så skapas en Pdf som kan skicka till hyresgästen. När ni är överens gör du kontraktet skarpt och skickar för e-signering.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig