Byta lösenord för inloggning

Jag förstår inte hur jag byter lösenord. Även om jag raderar konto så verkar samma inloggning finnas kvar kopplat till samma epost och med samma lösenord för vårt organisationsnummer. Bästa hälsningar Eva
Eva Hagel

Kommentarer

  • Hejsan Eva

    Det finns 2 sätt som du kan byta lösenordet på ditt konto. Antingen så trycker man på att man har glömt sitt lösenord och det skickas en återställnings länk där man kan skriva in ett nytt lösenord. Alternativt kan du logga in på kontot och sedan trycka på den blå cirkeln uppe och välja mitt användarkonto och där då välja ändra lösenord.
    Support Fastighetsägarna Dokument