Blankett för Avtal om hyreshöjning på grund av viss installation

Hej.
Jag har en gammal blankett benämnd nr 1030, reviderad 1997 som heter Avtal om hyreshöjning på grund av viss installation (lägenheter med förhandlingsklausul). Finns denna blankett i nyare utförande med mer aktuella belopp? Det har ju hänt en hel del rent kostnadsmässigt sedan 1997.

Mvh
Katarina Johansson
Husab Fastigheter AB, kundnr 48070
Katarina Johansson

Kommentarer

  • Hej,

    Den aktuella blanketten har tagits fram av Fastighetsägarna Stockholm och finns inte i Fastighetsägarna Dokument. Jag kan därför inte svara på om blanketten har uppdaterats. Kontakta gärna Fastighetsägarna Stockholm direkt på telefon 020-510 511.
    Johan Jurist