blankett 96

Hej,

jag är ordförande i en FÄ ansluten BRF och skulle behöva komma åt eller köpa blankett 96. Hur gör jag det?

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Blankett 96 går att köpa inne på Fastighetsägarna Dokument. Ni skapar enkelt ett konto här - https://www.fastighetsagarnadokument.se/Account/Login

    Om ni redan har ert org. nummer registrerat hos oss så skickas en associering till ägare/administratör i systemet för godkännande.

    Ni betalar endast för de kontrakt ni statusförändrar till skarpt läge, i övrigt är kontot gratis.

    Ha en fin dag!

    Support Fastighetsägarna Dokument