Bilplatsavtal

Hej! När man skriver bilplatsavtal så blir fältet "total avgift" per automatik ikryssat när man skriver ut avtalet, trots att man inte bockat i fältet. Jag bifogar bilder från redigeringsläget och utskriften.

Kommentarer

  • Hej!

    Arbetar du direkt mot vårt webbgränssnitt eller via något fastighetssystem. Vilket i så fall?

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej! Vi jobbar i Vitec Hyra och får med vissa uppgifter direkt till kontraktet, men det vill jag tro är bara standarduppgifter såsom fastighetsägare, org.nr, fastighetsbeteckning, adresser osv. Mvh
  • Hej!

    De är en bugg hos Vitec som gör detta. Vi har påtalat det med Vitec och det har även andra kunder.
    Tyvärr är det ingenting vi kan göra från vår sida.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Ok, tack för svar
    Vi får flera kommatecken när vi skickar över avtal från Vitec till Dokumentmall. Vi har sökt om det är någon inställning/felaktigt inlagt i vårt system, men vi kan inte hitta. Vi tar bort dessa kommatecken när vi redigerar avtalet, men det vore bra om de inte kom med alls. Går de att ta bort? Kommer de från Vitec?

  • Ja, tyvärr måste det vara något som kommer från Vitec.
    Du kan alltid prova och skriva ett avtal direkt mot oss så ser du att det inte kommer några sådana tecken.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig