Bilagor

Hej,
Har haft problem på sistone att det ej går att förhandsgranska de egenskrivna bilagorna man har lagt till i kontraktet, ex särskilda bestämmelser etc. Är det någon bugg?

// Axel
Axel Viklund

Kommentarer

  • Hej Axel!

    Testade precis att lägga till en wordbilaga och det fungerar. Vad är för format?

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej igen,

    Att lägga upp är inga problem. Men om man sedan stänger ner och sen öppnar upp igen efter någon dag kommer det upp meddelande att förhandsvisningen inte gick att ladda, se bifogad bild.

    Axel Viklund
  • Hej!

    Märkligt, jag får be vår it kika på detta.
    Återkommer så fort vi har ett svar till dig.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Toppen!
    Kompletterande info, det är PDF jag har laddat upp.
    Axel Viklund