Bilagor

Hej,
Hur gör man för att få in en hänvisning till mer än en bilaga? Det är av extra vikt för oss att punkten pekar på flera bilagor där information finns. Lyckas bara få till hänvisning till tex bilaga 1?

Kommentarer

  • Hejsan Fredrik

    Om det är så att du har flera bilagor upplagda så när du har hänvisat till en bilaga kan du trycka igen på pilen och välja en till bilaga kommer det se lite som detta

    Ha en fin dag.

  • Tack! han en fin dag själv!