Bilagan Tillägg - beräkning av hyra

Hej
I vårt hyreskontrakt för lokal idag finns en bilaga benämnd "TILLÄGG" där står exempelvis att det är omsättningshyra och hur omsättningshyran ska beräknas. Vi ska skriva om detta tillägg med nya villkor och jag söker efter dokumentmallen "TILLÄGG" till lokalhyreskontrakt, vart kan jag hitta den?

Kommentarer

  • Hej,

    Det är formulär nr 0 Fritextbilaga till hyreskontrakt, lokal, du söker.
    Johan Jurist