Bilaga fastighetsskatt

Hur fyller jag i denna. Jag skriver en procentsats, men var fyller jag i den totala fastighetsskatten som procentandelen ska beräknas på?

Kommentarer

  • Hej,

    I första alternativet på formulär 7B fyller du i hyresgästens andel i procent och ersättningens storlek vid hyrestidens början. Den totala fastighetsskatten som andelen beräknas utifrån vid denna tidpunkt behöver däremot inte fyllas i.
    Johan Jurist