Bifoga ritningsbilaga i nya tjänsten

Hej!
Hur bifogar jag en ritningsbilaga i nya tjänsten. Tidigare fanns möjligheten att bifoga en egen fil. Hittar dessvärre inte den möjligheten i nya tjänste.

Kommentarer

  • Hej!
    Den möjligheten finns även i nya tjänsten. Du gör det i tre steg

    1. Klicka på "Lägg till" längst ned till vänster under bilagor
    2. Välj "Ladda upp en egen PDF eller bild"
    3. Tryck på bilagefältet i formuläret där du önskar hänvisa till din bilaga och välj den aktuella bilagan.

    Johan Jurist
  • Kommer egen bilaga också att kosta pengar som ett dokument avtal?
  • Hej,
    Nej egna bilagor är kostnadsfria att lägga in i ärendet. Det gäller även formulär som är markerad som "kostnadsfri" i tjänsten. T.ex. fritextbilagor och vissa andra formulär.
    Johan Jurist
  • Jag lyckas inte öppna bilagan med ritningen som jag hämtat. Övriga bilagor är det inga problem att öppna?
  • Hej!

    För närvarande kan du sen din egen uppladdade bilaga först vid utskrift, vi kikar på en lösning att även kunna se egna bilagor direkt i tjänsten.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig