Bibliotek - foldrar

Hur kan man sortera sina dokument i systemet ?
Jag vill t.ex lägga varje hyresgäst i en egen folder. Men hur gör man detta ? Hittar inte foldrar

Kommentarer

  • Hej,

    I dagsläget går det inte att sortera ärenden i foldrar. Du kan emellertid sortera listan över alla ärenden efter hyresgäst genom att trycka på listrubriken "hyresgäst". Alla ärenden med samma hyresgäst kommer då listas efter varandra.
    Johan Jurist