Betalning av avtal

Hej,
Vi skriver inte ut så många avtal/år och behöver därför inte ett helt abonnemang. Men för att slippa utläggshanteringen för varje kontraktsköp undrar jag om man kan beta in en större engångsumma och sedan dra kostnader från den potten? Detta var ju möjligt i förra Fastighetsägarna Dokumant.

Tack på förhand!
Mvh
Johan Andersson

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr kan ni inte förbetala i nya Fastighetsägarna Dokument likt saldofunktionen i gamla tjänsten.
    I nya tjänsten erbjuder vi abonnemang i olika nivåer och lägsta abonnemanget räcker upp till 25 dokument under ett år för 1 495 kr (745 kr för medlem). I annat fall är det kortbetalning som gäller.

    Med vänlig hälsning
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej!
    Hur gör man för att komma till abonnemang gällande hyresavtal för bostadslägenhet, som är integrerat med programmet Dina Fastigheter. Vi brukar köpa 25 dokument men nu skulle jag vilja köpa 50 st dokument.
    Bengan Norelius
  • Hej, följdfråga på ovanstående. Är endast kortbetalning möjlig? Eller är det möjligt att få en faktura, gärna e-faktura?
    Tack, mvh Britta
    Britta Järliden
  • Hejsan Britta

    Vid styckeköp så är det kortbetalning som gäller, men vid teckning av abonnemang så skickas det som en faktura antingen till den faktura adress som har blivit uppgiven eller att det skicka som pdf fil på mail ifall man uppger en epost adress för faktura.
    Support