Betalning av avtal

Jag sköter avtalen i vår BRF och har två synpunkter.
Jag behövde ändra Indexklausulen i ett av våra avtal men hittade inget sätt att ändra den utan fick skriva ut och betala för ett nytt avtal. Hur gör man?
När jag ska betala måste jag göra det med mitt kreditkort, det skulle vara bra för mig om det fakturerades till BRF direkt enligt info i vår kundprofil.
Anders Wollmén

Kommentarer

  • Hejsan Anders

    Vill man ändra ett befintligt ärende om det fortfarande står som "skarp" så kan man bara öppna upp det och göra dem ändringar man önskar, det ända som är låst är kontraktsnummret som finns uppe till höger. Och när man har gjort ändringarna så behöver man då trycka på spara. Skulle ärendet stå som "avslutat" så är då alla fält låsta och då behöver man göra ett nytt ärende.

    Och faktureringen är bara något som skickas ut om man tecknar sig för ett abonnemang, så för enskilda mallar så går det bara att betala med kort.
    Support