Betala hyreskontrakt

Hej,

Vi har precis blivit medlemmar hos er och jag försöker skapa ett hyreskontrakt. Får bara alternativet betala med kort när jag försöker skarpmarkera kontraktet.
Kan ni se om någon info saknas från oss?
Gustaf von Meckleburg
Gustaf von Mecklenburg

Kommentarer

  • Hejsan Gustaf

    Kunde inte se att det saknades några uppgifter på erat konto utan. De enda betalningssätten som finns i den nya tjänsten är antingen att man tecknar ett abonnemang eller att man stycke betalar ärendena med kort.

    Och det är bara den som är kundadministratör eller att organisationsägare som kan välja abonnemang.

    Support