Avtalsmallar

Hej,

Om vi skapar avtalsmallar för bostäder och lokaler, uppdateras dom automatiskt när ni gör uppdateringar i era dokument? Eller måste vi hålla koll på uppdateringar och skapa nya mallar när ni gjort uppdateringar?
Edward Beskow

Kommentarer

  • Hej,

    Om ett nytt ärende skapas utifrån en mall och en ny version tillkommit av ett formulär i mallen kommer den senaste versionen av formuläret användas för det nya ärendet. Vi håller för närvarande på att utveckla en funktion för att tydliggöra vad som uppdaterats.
    Johan Jurist