Avtalsmall för parkering/garage

Det verkar bara finnas plats för en hyresgäst att underteckna avtal för garage/parkeringsplats.
Gör vi något fel eller hur går vi tillväga om två personer ska stå på ett parkerings/garageavtal?

Edward Beskow

Kommentarer

  • Hej,
    I avtalet finns plats för två rader av namn längst upp. Under underskrift finns också två rader för namn. Båda namnen får emellertid skrivas efter varandra på namnförtydligandet och namnunderskrifterna tecknas däröver.
    Johan Jurist