Återkalla e-signering

Hej, jag har skapat och skickat ett avtal för e-signering till 3 personer, 2 av 3 har signerat men vi har märkt nu att det finns ett litet fel i avtalet som måste fixas. Om jag återkallar e-signering får jag korrigera och skicka igen utan att behöva betala igen?
Cecilia Razelli

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, du kan återkalla ärendet och göra ändringar utan att behöva betala på nytt fram till dess att alla parter signerat avtalet.
    Johan Jurist