Ärenden

Hej,

Vi har sett att de avtal vi gör via Vitec och dokumentmallar syns inte med våra namn i ”Mina ärenden” i Fastighetsägarna utan de hamnar i ”Alla ärenden” under ”Skapat av” API Service account – vilket inte visar vem som har gjort avtalet. Varför blir det så och är det möjligt att byta till ett namn?
Då vi är flera som skriver utkast så är det toppen att kunna se vem som påbörjat vad.

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning

Malin Kalfas

Kommentarer

  • Hej  Malin!

    Tyvärr så fungerar det inte då ni arbetar via ett fastighetssystem. Jag tar till mig den frågan och ser vad vi kan göra i framtiden med kopplingen till fastighetssystem.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig