Ändring av primär kontaktperson

Jag står nu som primär kontaktperson. Det skall ändras till annan person. Jag lyckades inte göra ändringen. Hur går den tekniskt till?
Dag Smith

Kommentarer

  • Hej Dag!

    För att ändra primär kontaktperson så behöver ni göra följande;
    1. Bjuda in personen till er organisation (organisationsinställningar > Inbjudningar).
    2. Ge personen behörighet som Kundadministratör (Kundadministration > Administratör).
    3. Använd dig av pennan bredvid personens namn i listan för att flytta över Primär kontaktperson (Kundadministration > Administratör).

    Trevlig dag!
    Support