Andrahandsuthyrning PDF

Hej! Jag behöver lite hjälp med att försöka ladda ner dokument/avtal 78. Jag har fyllt i det jag behöver på mina ärenden, men nu vill jag kunna skicka iväg det till andrahandshyresgästerna över mail. Jag försökte ladda ner och göra det, men då blir PDF filen helt låst. Hur gör jag för att kunna ha det öppet, låta de signera det och därefter låsa filen. De ska ej e-signera det utan få filen skickade på mail så de kan ladda ner och skriva in deras uppgifter samt underskrift.

Mvh, Amanda Kapkac

Kommentarer

  • Hej,

    PDF-filen som genereras av systemet kan inte ändras utan alla ändringar måste göras i systemet. Det innebär att du behöver fylla i uppgifterna om hyresgästen innan PDF:en skrivs ut och skickas för underskrift.

    Med vänliga hälsningar
    Johan Jurist