Ändra kontraktsnummer

Jag håller på och skapar ett lokalhyreskontrakt. Det är sparat som ett skarpt kontrakt. Jag behöver korrigera kontraktsnumret, men fältet är blåmarkerat och går inte att ändra just nu.
Hur görjag för att ändra på det?

Kommentarer

  • Hej!

    När du gjort ett ärende skarp kan du inte ändra kontraktsnummer, det är det enda fält som blir låst. För att uppdatera kontraktet får du kopiera de skarpa lokalhyreskontraktet.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig