Ändra abonnemang?

Under abonnemangsperioden går det att uppgradera till nästa nivå om man valt ett för litet abonnemang, det nya abonnemanget startar samma dag. Vill man ändra till ett lägre abonnemang innan förnyelse av nästa årsperiod, går det att nedgradera. Det nya abonnemanget kommer att börja gälla när befintligt abonnemang löper ut.
Katja Marknadsansvarig

Kommentarer

  • Hej!
    Vi skriver ca 50 kontrakt på ett år, vi har årsabonnemang 100 idag.
    Om vi nedgraderar till 25, kan vid då köpa enstaka utöver det? Kan man ha ett saldo uppladdat på sidan så att man slipper att betala för varje gång för enstaka köp?
    Jennifer
  • Hej Jennifer

    Skulle ni gå ner från 100 till 25 så kan ni köpa enstaka efter ni har uppnått taket på 25 för det abonnemanget. Det går tyvärr inte att lägga upp så man har ett saldo som man kan dra av efter abonnemanget är slut.
    Support Fastighetsägarna Dokument