13 Besiktningsinstrument

Blanketten är tänkt att vara ett hjälpmedel vid besiktningar och fungerar efter det har fyllts i som ett protokoll över en genomförd besiktning.

Johan Jurist

Kommentarer

  • Från rådgivningen fick jag veta att jag kunde logga in och skriva ut ett Besiktningsinstrument som var bra att användas för besiktning inför en avflyttning.

    Det tog lång tid och mycket letande innan jag hittade ett ställe att logga in, dolt under dokument.
    Har suttit i två timmar och letat. Att skriva en kommentar eller ett inlägg var det närmaste jag kom.
    Var finns själva dokumentet. Hur hittar jag dit.

    En mycket svår hemsida att hantera.

    Snälla skicka nu dokumentet till min e-post adress

    Karin
  • Hej Karin,

    Vi beklagar problemen med vår hemsida. När du har loggat in för första gången i portalen så kan du registrera det bolag du vill arbeta med, du skriver då in organisationsnummer/personnummer under företagsöversikt. Om bolaget redan finns registrerat i systemet så kommer det upp en knapp som skickar en förfrågan om associering till bolaget som då en administratör eller ägare behöver godkänna. Om bolaget inte finns i systemet så får man fylla i bolagsuppgifter direkt efter att man skrivit in organisationsnummer/personnummer i företagsöversikt.

    När detta är gjort så hittar du alla våra dokument under "nytt ärende" som finns uppe till höger. Där kan du i sökrutan skriva 13 så kommer du att hitta dokumentet. Därefter klickar du på starta ärende till höger och kan senare fylla i dokumentet. Vi kan dessvärre inte skicka ut kontrakt per mejl. Ber om ursäkt för besväret.
    Support Fastighetsägarna Dokument