Vilken typ av golv och väggfärg är det i nybygget på Göteborgsvägen i Skogstorp?

Hejsan. Jag är intresserad av era nya lägenheter i Skogstorp! Vilken färg på väggarna och vilken typ av golv är det i lägenheterna?
Dante

Kommentarer

  • Hej Dante,

    Tack för din fråga till oss.

    Väggarna är målade i en vit nyans med lätt ljusgrått inslag. Golvet är av ek-parkett i vardagsrum, hall och kök. Hallen har även kakel i matt grå färg. I badrummet är golvet kaklat i grått och väggarna i vitt.

    Ha en bra dag!

    Charlotte