Vem ska jag vända mig till för frågan om kommande renovering på Sloalyckan?

Leona

Kommentarer

  • Hej Leona,

    Tack för att du hör av dig.

    All information gällande renoveringen kommer vid informationsmöte som alla hyresgäster kommer att bli inbjuda till inför renoveringen framöver.

    Renoveringen kommer att ske i etapper och inför varje etapp kommer berörda hyresgäster att bjudas in för informationsmöte då vi delar med oss om information och inbjuda hyresgäster får chans att ställa sina frågor.

    PRESS (fabo.se)

    Ha en bra dag!
    Charlotte