Varför klipper ni ner buskar som är vårt insynsskydd?

Nyligen klipptes det i området här och allt mitt insynsskydd försvann så jag skulle vilja att ni planterade buskar så man får lite privatliv.
Anton

Kommentarer

  • Hej,

    Ibland kan det vara svårt att förstå varför vi klipper ner och beskär buskar som är fungerande insynsskydd. Vi behöver göra det ibland för att det ska växa åter men då mycket tätare och finare än det var från början.

    Ha en fortsatt bra dag.
    Charlotte