Varför finns det jättedåligt med parkeringar?

Man kan få en parkering längst ifrån sin lägenhet och fruktansvärt jobbigt att slita med två barn. Speciellt med vagn och ett barn som inte går. Dåligt med gästparkering då dom boende får står där gratis. Securitas är fruktansvärt dåliga med att ha koll på gästparkeringen då de är 4h som gäller men bilar kan stå där 24-48 h utan böter.
Mikke

Kommentarer

  • Hejsan,

    Vi erbjuder det antal parkeringar som gäller enligt den parkeringsnorm som Falkenbergs kommun har tagit fram. Kontakta oss gärna om ni vill ställa er i kö till parkering.

    Vi kommer att ta kontakt med Securitas om att rondera på besöksparkeringen så att de regler som finns ska hållas och att det då blir ett bättre flöde på lediga platser.

    Ha en fortsatt trevlig dag.
    Charlotte