Var ska vi som haft garage parkera? Kommer vi automatiskt erbjudas en parkeringsplats?

Var ska vi som haft garage parkera under tiden garen rivs? Kommer vi automatiskt erbjudas en parkeringsplats?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Det finns idag lediga parkeringsplatser på Sloalyckan, ni med garagekontrakt kommer få förtur till de parkeringsplatserna.

    Kontakta uthyrningen på 0346-88 66 00, tonval 1 för att se vilka möjligheter det finns.

    Ha en bra dag!
    Charlotte