Vad ska vi göra när vi störs av grannar?

På området, hörs mycket bråk och höga röster, ibland skrik. // Det har på senaste tiden funnits en mängd ungdomar som använder trapphusen, tvättstugorna, vinden till att umgås / röka på. Det har hänt att de sparkar på dörrarna i vårt trapphus mer än en gång. Det har hänt att vi ska tvätta och hittar ungdomarna i tvättstugan.
Elin

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni upplever de problem som beskrivs ska ni ringa till vår Trygghetsjour som då kommer ut på adressen. Du kontaktar dem på 010-470 51 50.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Charlotte