Vad ska jag som hyresgäst göra för att kunna logga in framöver?

Finns något som  jag bör tänka på för att kunna logga in när bankID försvinner?
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    För att kunna logga in på Mina Sidor efter 1 maj behöver du skaffa ett lösenord om du inte har det i dagsläget. Du ändrar ditt lösenord genom att gå till inloggningssidan på fabo.se och väljer Byt lösenord.

    Här kan du ta del av en instruktionsfilm på hur du byter lösenord>>

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Jag skulle byta till lösenord och det funkade fint att få ett, men vad är mitt användarnamn? Provade med min mail men det funkade inte.
    Eva Lindén
  • Hej Eva,

    Tack för att du hör av dig.

    Ditt användarnamn är ditt personnummer med 12 siffror. 😀

    Ha en bra dag!
    Charlotte