Vad ingår i hyran på Grieg?

Hej. Jag undrar om det är varmhyra i de nybyggda lägenheterna på Grieg i Tröingeberg?
Adam

Kommentarer

  • Hej Adam!

    I våra nya fastigheter Grieg (Trombonvägen, Tubavägen & Kornettvägen) på Tröingeberg är det endast hushållselen som tillkommer på hyran, det är alltså varmhyra som gäller där. Hushållsel är t ex. den el som förbrukas för att driva TV, kylskåp, laddare, tvättmaskin osv.

    Ha en riktigt fin dag!

    Charlotte