Vad gör jag om en lampa går sönder?

Hej,
Min lampa är sönder. Kan ni hjälpa mig med det?

Dejana

Kommentarer

  • God morgon Dejana!

    Vi på Fabo står för byte av lampor i fasta installationer tex. köksbänksbelysning, badrumsbelysning samt lampor i kyl och frys. Vill du se ett filmklipp med tips och trix hittar du det här.

    Önskar du hjälp med annan belysning kan vi gärna hjälpa till mot en kostnad. Skapa en serviceanmälan på vår hemsida!

    Hör gärna av dig igen om du har någon mer fråga, hoppas du får en fin dag!
    Charlotte
  • Byter ni också takbelysning i kök, hall och badrum?
    Else
  • Hej Else,

    I hall och kök är det oftast inte fast belysning i taket, utan belysning som du byter själv. I ett badrum kan det vara fast belysning då de ofta är IP-klassad belysning så jag rekommenderar att du gör en Serviceanmälan på den belysningen som är trasig så får du återkoppling från reparatören.

    Ha en bra dag!
    Charlotte