Vad är det för typ av kök i era nya lägenheter i Skogstorp?

Hej.
Jag vill gärna veta mer om köken till era nya lägenheter i Skogstorp? Har ni någon bild eller så att dela med er av? Finns diskmaskin?

Tack!
Bengt-Åke

Kommentarer

  • Hej Bengt-Åke,

    Självklart kan vi dela med oss av både bilder och mer information om köken i dessa lägenheter.

    Alla kök är utrustade med kyl/frys, diskmaskin och induktionsspis. Antal skåp och full eller halv kyl/frys. Köken är från Marbodal och luckorna är vita med rostfria handtag, bänk i en grå antracit, vita väggar, vitt kakel och golv av ekparkett.

    Exempel på hur ett av köken kan se ut:

    Ha en bra dag!

    Charlotte