Hur får jag veta vilket underhåll som kan göras i lägenheten jag sett på visning?

Hej!
När man fått ett erbjudande på lägenhet och varit och tittat. Hur får man reda på vad som är dags att underhålla i lägenheten?

MVH
Elisabeth

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Tack för din fråga till oss.

    Det bästa är att maila till oss på info@fabo.se tillsammans med dina personuppgifter. Då kan vi se vilken lägenhet det gäller och ser till att lägenhetsförvaltaren på området kontaktar dig och informerar.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte