Vad gör jag om min spis inte fungerar?

Vem ska man kontakta mm om sin spis krånglar? Att plattorna aldrig blir varma? 🥲 varit så fram o tillbaka men nu verka det lagt av helt…
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Om in spis inte fungerar ska du göra en Serviceanmälan till oss så att vi kan komma hem till dig och se vad som kan vara fel med din spis.

    Enklast att göra en Serviceanmälan på vår hemsida. Där kan du även följa statusen på din anmälan.

    Ha en bra dag!
    Charlotte