Vem ansvarar för skötsel av tvättstugan?

Vem ansvarar för påfyllning av skurmedel? Har varit tomt i minst 2 veckor .Undrar även om tvättmedels påfyllning.I dessa coronatider är det viktigare än någonsin
Liselott Svensson

Kommentarer

  • Hej Liselott,

    Tack för att du uppmärksammar !

    Det är fastighetsskötaren som ser till att det ska finnas det som behövs i tvättstugan. Enklast är att göra en Serviceanmälan om du saknar något. Det kan du göra genom att logga in på Mina sidor  eller genom att ringa 0346 88 66 00, tonval 2 och prata direkt med vår personal på Serviceanmälan.

    Ha en fin dag i solen!
    Charlotte