Har hyran för parkering höjts?

Jag fick nämligen betala 3 kr. mer på avin jag fick idag. Brukar betala 6.840:-, nu var det 6..843:- Inga pengar att bråka om, men det måste ju ffinnas en anledning. Har dessutom sagt upp mitt garage eftersom jag sålt min bil.
Kerstin

Kommentarer

  • Hej Kerstin,

    Det stämmer att hyran för parkeringen höjts med 2%, vilken den gör årligen, och syns på din senaste avi.

    Ha en bra dag.
    Charlotte