När ska ni renovera på Utmarksvägen?

när är nästa planerade renovering av dom äldre lägenheterna på utmarksvägen. typ 7A-C osv.
Anders
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vad det gäller lägenheterna på Utmarksvägen 7A-C så har vi inga planerade renoveringar vad det ser ut nu. Vill du däremot göra något själv i lägenheten, exempelvis tapetsera om eller liknande kan du ta kontakt med din lägenhetsförvaltare för att diskutera detta.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Maria
    Bästa svaret
  • Hej! Undrar när ska ni renovera på ginstvägen ?
    Huda
  • Hejsan,

    Tack för din fråga.

    I dagsläget har vi inget beslut om ROT-renovering på Ginstvägen och därför har jag tyvärr inga besked om det.

    Ha en fin helg!
    Charlotte
  • Hej!
    Jag har hört att ni ska renovera lägenheterna på Sloalyckan 1B och andra lägenheterna i närheten. Stämmer det? Om det stämmer, hur blir det med oss som bor i lägenheterna? Kommer vi att få flytta tillfälligt eller vad händer då?
    Timja
  • Hej Timja,

    I dagsläget har vi inget beslut om ROT-renovering på Sloalyckan och kan inte ge dig några besked gällande om eller när en renovering skulle kunna ske.

    Vid alla ROT-renoveringar så informerar vi våra hyresgäster i ett tidigt skede om hur renoveringen går till och svarar på alla tänkbara frågor. Alla hyresgäster som berörs av en renovering kommer dessutom att bjudas in till hyresgästmöte.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte