Hur kan jag registrera medsökande?

Efter att jag fyllt i medsökandes uppgifter och sparat så kom jag vidare till sidan där jag skrev in medsökandens personnummer och lösenord så visas att Användare saknas? Ska medsökanden också registrera sig som jag innan vi kan bli ihopkopplade?
MVG
Angela

Kommentarer

  • Hej Angela,

    Det stämmer, den person som ska vara medsökande behöver också ett konto hos oss så att ni kan kopplas ihop.
    Skapa ett konto för den personen med och försök igen. Fungerar det inte så kontakta oss igen så ska vi hitta en lösning.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hej!
    Summeras både personernas köpoäng när de kopplar ihop sina konto?
    Zakariya
  • Hej Zakariya,

    Man slår inte ihop kö-poängen när man blir medsökanden till varandra.

    Vi har svarat på frågan tidigare och du kan läsa mer om det här: Medsökande

    Hoppas att du hittar svaret på din fråga där och om inte så bara skriv till oss igen. 😊
    Charlotte