Kan man koppla sin mobiltelefon med porttelefonen i era lägenheter?

Felicia

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du hör av dig.

    Ja, det kan man få flera av våra adresser. Berätta gärna vilken adress det gäller så hjälper vi dig vidare.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hej
    Tänkte specifikt på kv. Grieg
    Felicia
  • Hej,

    Ja, vi erbjuder porttelefon via mobiltelefonen på kv. Grieg. Du kan kontakta din lägenhetsförvaltare så lägger de in ditt nummer och du kan sedan använda porttelefonen.

    Det går även bra att maila till oss på info@fabo.se så skickar vi ditt mail till din lägenhetsförvaltare. Kom ihåg att skriva med ditt personnummer samt telefonnummer.

    Ha en bra dag!
    Charlotte