Hur tecknar man parkeringstillstånd på Kv. Grieg, Göteborgsvägen 107-109 i Skogstorp och Marknadsv.?

När släpper ni boendeparkering på Grieg.
Mvh Kent
Kent

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Bra att du frågar om parkeringen!

    Det går bra att teckna parkeringstillstånd på Kv. Grieg (Trombonvägen, Tubavägen och Kornettvägen), Göteborgsvägen 107-109 och Marknadsvägen i Ullared om du är hyresgäst på respektive adress.

    Det går bara att skaffa ett parkeringstillstånd per lägenhet. Du har
    ingen bestämd parkeringsruta utan får parkera där det finns en ledig parkeringsplats på Vingrens väg 3, Kornettvägen, Tubavägen eller Trombonvägen, Göteborgsvägen 107-109 samt Marknadsvägen i Ullared. Securitas kommer att bevaka områdena.

    Logga in med bank-ID på https://parkering.securitas.se/ och välj ditt område där du önskar parkeringstillstånd. Har du inte tillgång till bank-ID eller övriga frågor om hur du skaffar parkeringstillstånd så kontakta parkering@securitas.se eller ring deras kundtjänst på telefon 010-470 10 57, tisdag - torsdag mellan klockan 09.00-11.00.

    Din unika värdekod anges utan några specialtecken, vilket är de sista 5 siffrorna i ditt lägenhetsnummer om du bor på Kv Grieg eller Göteborgsvägen 107-109 och de 4 sista siffrorna i ditt lägenhetsnummer om du bor på Marknadsvägen i Ullared. Dessa siffror hittar i ditt hyreskontrakt.

    Här kan du se en film om hur Securitas parkerings app fungerar.
    Charlotte
    (Uppdaterad )